Wallmek i Kungälv AB är ett innovativt företag inom fordonsbranschen med fokus på att leverera högkvalitativa specialverktyg till våra kunder. Vi är stolta över vår arbetsplats där engagemang, samarbete och utveckling står i centrum. Hos oss får du möjlighet att vara en del av en spännande resa och bidra till vår framgång.
Är du en strukturerad och noggrann person som brinner för att ge kunder en förstklassig upplevelse? Du trivs med att vara spindel i nätet. Vill du vara en del av ett engagerat team på ett företag som satsar på kvalitet och service? Då är detta rollen för dig!"
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Vi letar efter dig som är lösningsorienterad, har en stark känsla för detaljer och trivs med att leverera förstklassig service. Vill du växa med oss och bidra till vår framgång? Då ser vi fram emot din ansökan!
- Registrera och administrera kunder och kundorder i vårt affärssystem.
- Säkerställa att leveranser och tidsramar följs.
- Vara kontaktperson för kunder och svara på frågor gällande beställningar och leveranser.
- Kommunicera med lager och inköp för att optimera leveransprocessen.
- Hantera reklamationer/garantier och avvikelser vid behov.
- Stötta säljteamet med administrativa uppgifter.
- Ansvara för vår utbildningshall och förbereda inför utbildningar med kunder.
- Vara behjälplig vid pack av mässmontrar.
- Boka transporter vid behov.
- Är strukturerad, noggrann och lösningsorienterad.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Har en positiv attityd och tycker om att arbeta i team.
Meriterande:
- Erfarenhet av orderadministration, kundservice eller liknande roll.
- Erfarenhet från logistik eller supply chain.
- Erfarenhet av att arbeta med affärssystemet Pyramid.
- Kunskap i ytterligare språk.
Omfattning: Tjänsten är på deltid, 75 %, med möjlighet till utökad omfattning
Start: Tjänsten är tillgänglig omgående
Placering: Kungälv
Lön: Fast månadslön
Vi erbjuder: En arbetsplats med trygga villkor, flex, förmåner som friskvårdsbidrag, tjänstepension och möjligheten att växa i din roll.
Skicka ditt CV tillsammans med ett personligt brev där du berättar om dig själv och dina erfarenheter till ivonne.johansson@wallmek.se. Skriv även ditt löneanspråk. Ansök senast den 2 februari 2025!
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila dina frågor till adressen ovan eller ringa Ivonne Johansson på 0706-317097. Välkommen med din ansökan!
Wallmek i Kungälv AB är ett innovativt företag inom fordonsbranschen med fokus på att leverera högkvalitativa specialverktyg till våra kunder. Vi är stolta över vår arbetsplats där engagemang, samarbete och utveckling står i centrum. Hos oss får du möjlighet att vara en del av en spännande resa och bidra till vår framgång.
I rollen som kvalitetskontrollant kommer du att ansvara för kontrollen av ankommande gods samt uppföljning och dokumentation av eventuella avvikelser. Du kommer att arbeta nära produktionen för att säkerställa att de produkter som levereras till våra kunder uppfyller våra ställda kvalitetskrav. Besök hos leverantörer är en naturlig del i arbetet.
- Har god ritningskunskap och förstår tekniska specifikationer.
- Besitter kunskap om skärande bearbetning, plåt och svets samt ytbehandling.
- Har erfarenhet av kvalitetskontroll eller liknande arbetsuppgifter.
- Är noggrann, ansvarstagande och har ett öga för detaljer.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Är tekniskt intresserad och vill utvecklas inom kvalitet och produktion.
Omfattning: Heltid, fasta arbetstider, dagtid med flex
Start: Tjänsten är tillgänglig omgående
Placering: Kungälv
Lön: Fast månadslön
Förmåner: Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner
Har du rätt erfarenhet, drivkraft och vill bidra till vårt kvalitetsarbete? Då vill vi väldigt gärna höra från dig! Vi ser fram emot att välkomna vår nya kollega till Wallmek i Kungälv AB.
Din ansökan med en personlig beskrivning där du berättar vem du är samt ditt CV och löneanspråk skickas till QC@wallmek.se snarast, men senast den 15 december 2024. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas tidigare.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila dina frågor till adressen ovan eller ringa Sten Johansson på 0303 38 20 87. Välkommen med din ansökan!