SWE

|ENG

Lediga tjänster

Orderadministratör

Ankomstkontrollant

Lagermedarbetare

ORDERADMINISTRATÖR

Är du en strukturerad och noggrann person som brinner för att ge kunder en förstklassig upplevelse? Du trivs med att vara spindel i nätet. Vill du vara en del av ett engagerat team på ett företag som satsar på kvalitet och service? Då är detta rollen för dig!"

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

  • Mottagning, registrering och uppföljning av beställningar.
  • Säkerställa att all dokumentation är korrekt och uppdaterad.
  • Ge stöd och svara på frågor från både kunder och interna team med hög servicenivå.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Registrera och administrera kunder och kundorder i vårt affärssystem.
  • Säkerställa att leveranser och tidsramar följs.
  • Vara kontaktperson för kunder och svara på frågor gällande beställningar och leveranser.
  • Kommunicera med lager och inköp för att optimera leveransprocessen.
  • Hantera reklamationer/garantier och avvikelser vid behov.
  • Stötta säljteamet med administrativa uppgifter.
  • Ansvara för vår utbildningshall och förbereda inför utbildningar med kunder.
  • Vara behjälplig vid pack av mässmontrar.
  • Boka transporter vid behov.

Vi söker dig som

  • Är strukturerad, noggrann och lösningsorienterad.
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Har en positiv attityd och tycker om att arbeta i team.

Om anställningen

Omfattning: Tjänsten är på 75% men kan utökas till 100% om så önskas.

Start: Tjänsten är tillgänglig omgående

Placering: Kungälv

Lön: Fast månadslön

Vi erbjuder: En arbetsplats med trygga villkor, flex, förmåner som friskvårdsbidrag, tjänstepension och möjligheten att växa i din roll.

Ansökan

Skicka ditt CV tillsammans med ett personligt brev där du berättar om dig själv och dina erfarenheter till ivonne.johansson@wallmek.se. Skriv även ditt löneanspråk. Ansök senast den 2 februari 2025!

Kontakt

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila dina frågor till adressen ovan eller ringa Ivonne Johansson på 0706-317097. Välkommen med din ansökan!

JUNIOR QA/ANKOMSTKONTROLLANT

I rollen som ankomstkontrollant kommer du att ansvara för kontroll av ankommande gods samt dokumentation av eventuella avvikelser. Du kommer att arbeta i nära samarbete med inköps- och konstruktionsavdelningarna för att säkerställa att de produkter som levereras till våra kunder uppfyller våra ställda kvalitetskrav.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Kontroll av inkommande artiklar och produkter enligt ritningar och tekniska specifikationer.
  • Dokumentera och kommunicera avvikelser internt.
  • Aktivt arbeta för att utveckla ankomst kontrollen.
  • Lager och logistikarbete förekommer.

Vi söker dig som

  • Har kunskap av att läsa ritningar samt förstår tekniska specifikationer.
  • Är noggrann, ansvarstagande och har ett öga för detaljer. 
  • Är intresserad av teknik och tekniska produkter.
  • Har kunskap i svenska, både tal och skrift, samt förstår och läser engelska.
  • Har datavana. 

Meriterande: Truckkort

Om anställningen

Omfattning: Heltid, fasta arbetstider, dagtid med flex

Start: Tjänsten är tillgänglig omgående

Placering: Kungälv

Lön: Fast månadslön, avtal med IF Metall.

Förmåner: Friskvårdsbidrag och andra förmåner

Ansökan

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna vår nya kollega till Wallmek i Kungälv AB. Ansökan med CV, personligt brev samt löneanspråk skickas till johanna.skoglund@wallmek.se snarast, men absolut senast den 9/2. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas tidigare.

Kontakt

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila dina frågor till adressen ovan eller ringa Sten Johansson på 0303 38 20 87. Välkommen med din ansökan!

LAGERMEDARBETARE

Är du en person som gillar att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och ett härligt gäng kollegor? Då är det dig vi söker till vårt team på Wallmek i Kungälv AB!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Mottagning och kontroll av inkommande gods
  • Plockning och packning av varor för leverans
  • Lagerinventering och organisering av lagerutrymmen
  • Att säkerställa ordning och reda i lagret
  • Märkning av våra produkter

Vem är du?

Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har ett sinne för detaljer. Du är en positiv lagspelare som trivs i en dynamisk arbetsmiljö med högt tempo och är inte rädd för att ta i när det behövs. Tidigare erfarenhet av lagerarbete och truckkort är meriterande, men inte ett krav.

Vi erbjuder

  • En trevlig och inkluderande arbetsmiljö
  • Möjlighet till personlig och professionell utveckling
  • Kollektivavtal och förmånliga villkor
  • Heltid, fasta arbetstider, dagtid med flex
  • Friskvårdsbidrag och andra förmåner

Ansökan

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna vår nya kollega till Wallmek i Kungälv AB.

Din ansökan med CV och en personlig beskrivning på vad du är för en skön typ skickas till lagerpersonal@wallmek.se snarast, men absolut senast den 31 januari 2025.

Kontakt

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila dina frågor till adressen ovan eller ringa Marcus Weckman på 0303-38 20 88. Välkommen med din ansökan!

Kontakta oss

Wallmek i Kungälv AB

Barnebergsgatan 35

SE-442 40 Kungälv

Tel: 0303 585 80

Email: info@wallmek.se

invoice@wallmek.se

order@wallmek.se

Öppettider: 

vardagar 07:00 – 16:00

Momsnummer:

Org: 556566-7333

VAT: SE556566733301

Kundtjänst

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Registrera dig för att få det senaste levererat direkt till din inkorg!

Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår integritetspolicy.

© Wallmek 2025